Aki mindenhez ért…

Szeretném a magam megközelítéséből helyretenni azt a tévhitet, amit bizonyára mindenki hallott már, sőt lehet, hogy sok esetben maga is vallja ezt a mondást:
“Aki mindenhez ért, valójában semmihez sem ért!”
Nos, lehet, hogy a maga közvetlen megközelítésében van némi igazság benne, de én a magam részéről határozottan visszautasítom azt a nézetet, hogy bárki csak egy irányba orientálódjon, hogy egy dologhoz értsen. Nem értek egyet azzal, hogy ne merjen több dologban jártasságot szerezni, mert ez esetben megbélyegzik a fenti jelzővel. Véleményem szerint ez a gyengék kifogása.

Úgy gondolom, ma már nem is szabad csak egy dologhoz érteni. Persze, én sem mondom, hogy mindenhez kell érteni, de azt igenis vallom, hogy ma már szükséges  sok dologhoz érteni annak, aki szeretne talpon maradni a mai világban.
Ezzel pedig úgy gondolom, sokan egyetértenek velem.

Vegyünk néhány példát: Mondjuk szereztél egy szakmát, és ebben dolgozol. Legyél akár orvos, jogász, autószerelő, vízszerelő, könyvelő, banki ügyintéző, stb… sorolhatnám vég nélkül.

Hadd kérdezzelek meg:  egy orvosnak vajon elegendő egész pályafutása alatt az a tudás, amit az egyetemen szerzett?  Vajon nem szükséges folyamatosan más ismereteket szerezni? Gyógyszerek ismerete, vagy ma már mindenhol az informatikai ismeretek, stb… Vajon nem kell igazodnia az új betegségekhez? Nem kell megszerezni annak kezelésének ismeretét? Aztán esetleg természetgyógyászat, más tudományok ismerete. Persze ezek mind a betegek érdekében történnek. Tudom, de ettől még sok mindenhez értenie kell nemde?

Vagy autószerelőként?  Amit tanult jó pár éve, az most is elegendő?  Az most is megfelel? A jelenlegi új típusú autók szereléséhez is segítséget ad?  Vajon nem kell újabb ismereteket szerezni? Akár elméleti, akár gyakorlati úton? Sőt nem kell belemenni más szakmák ismereteibe, pl. biztosítással kapcsolatos ismeretek, kereskedelmi jogszabályok ismerete, vállalkozói ismeretek, vagy más igények kielégítése céljából szerzett ismeretek?

Persze azzal egyetértek, hogy egy szakmában minél több gyakorlatot szerez az ember, annál értékesebb a tudása. Igen. Én is vallom, hogy az adott témában legyen szakértő! De mégis azt mondom, hogy elkerülhetetlen, hogy egyéb ismereteket is elsajátítsunk, ha talpon akarunk maradni.

Arról már nem is beszélve, ha valaki például nem találja meg a számítását a maga szakmájában. No, akkor nem kell továbblépni? Nem szükséges egy újabb tudást elsajátítani a megélhetés érdekében? Vagy, ha mondjuk, a szakmájában nem talál megfelelő foglalkoztatást? Akkor mit tesz? Ugye hogy elkezd újabb ismereteket elsajátítani!  Hiszen a megélhetése múlik rajta!

Nos, így azért már mégis csak más a helyzet ugye?

A saját példámat a Rólam című fejezetben kicsit jobban megismerheted, ha érdekel.

A saját pályafutásom bemutatásán keresztül szeretném megmutatni, hogy mi minden lehet szükséges ahhoz, hogy jól ellásd a feladatodat.

A szakmai ismereteken túlmenően az élet úgy hozta, hogy magam is kénytelen voltam egy más irányba mozdulni. Természetesen nem dobtam el semmit, ami rendelkezésemre áll, és nem dobok el semmit, amit egy életen keresztül felépítettem, de ha nem hozza azt a bevételt, amit elvárhatok tőle, akkor bizony át kell gondolni a dolgokat.

Az életem úgy alakult, hogy a kiadásaim jelentősen megemelkedtek, a bevételek pedig – mivel alapvetően kisvállalkozásokat könyvelek, – alaposan lecsökkentek.

Így át kellett gondolnom, hogy mit tegyek a jövőm érdekében, hisz az azért mégsem jó kilátás, ha az ember életszínvonala folyamatosan csökken.

Arra a következtetésre jutottam, hogy számomra a network az egyedüli kiút, hiszen a klasszikus vállalkozásokban már volt jó néhány tapasztalatom, és köszönöm, de azokat nem kívántam tovább halmozni.

Így tehát jött a cél, meg kell tanulnom ezt a szakmát.

Ahogy írtam már máshol is, elkezdtem ebben a szakmában dolgozni, és folyamatosan tanulni. A nagyon fontos tényező az volt, amikor végre eljutottam oda, hogy érdemben sikerült elindulnom az online marketing ismeretek megszerzésében.

Tanulmányaim során viszont azt is láttam, és mai napig azt látom, hogy ma már a legtöbb esetben egy hálózatépítő sem egy terméket/szolgáltatást ajánl, hanem lehetőség szerint több lábon áll.

Nincsen ezzel semmi gond, ha az az alapvető szemlélet, hogy különböző igényeket különböző módon kell kielégíteni.

Ha egyszer megtanulod az online marketinget, akkor azt később bármikor különösebb erőfeszítés nélkül bármilyen másik ajánlatodra rá tudod építeni.

S mi lehet ennél jobb dolog, mint hogy megtanulsz valamit, és azt sok mindenhez tudod hasznosítani. Akár a saját klasszikus vállalkozásodat is fellendítheted vele! Nálam például ez is egy szempont!

És akkor most nézzük, mit is jelent az, hogy “mindenhez ért”? Én azt gondolom, ha egy terméket nem én magam hoztam létre, akkor nem én vagyok az illetékes arra, hogy minden tekintetben és minden mélységében értsem. Arra ott van a feltaláló, az alkotó.

(Egyébként is elég fárasztó egy olyan tárgyalás, amikor az üzletkötő/forgalmazó tolja és tolja és tolja a termékről az ismereteket.)

A vásárlót ugyanis egyáltalán nem az érdekli, hogy miből is áll az a termék, hogyan hozták létre, mit tartalmaz, stb.  A vásárlót egyetlen dolog érdekli, hogyan tud az ő problémáján segíteni!

Tehát annyi a feladat, hogy tudjuk, egy adott problémára milyen megoldást tudunk kínálni!!!

No, így azért megint csak más, ugye?  Nekünk az útvonalat kell megmutatnunk! Most megint egy kicsit szakmázok: Nekem nem az a feladatom, hogy a törvényt és annak alkotását, létrejöttét, szövegét töviről hegyire ismerjem. Persze azt nyilván tudnom kell, hogy melyik törvényben mi szerepel, de vázlatosan. Hisz a pontos szöveget bármikor fel tudom olvasni. Engem egy tárgyalás során egy dolog érdekel: Az ügyfél adott problémájára, tervére, elképzelésére melyik jogszabályt, mely paragrafusokat kell felolvassam, hogy helyre tegyük a feltételeket, ismereteket.

Nem kell betűről betűre ismernem minden törvényt, de igenis tudnom kell, hogy melyikben miről van szó, hiszen csak így tudok segíteni, ha szükséges. Amikor pedig oda jutunk, akkor fellapozzuk a jogszabályt, felolvassuk a vonatkozó paragrafusokat, értelmezzük, és eldöntjük, hogy ez megfelel-e nekünk, vagy sem.

Véleményem szerint a hálózatépítéssel pontosan ugyanez a helyzet: ismernem kell a vevő igényeit, a tárgyalás során el kell, jussak oda, hogy egyáltalán bizalmába avasson, elmondja nekem, hogy mi a problémája, vágya, és ha ezt megismertem, akkor annyi a feladatom, hogy erre neki – a számára legmegfelelőbb termékkel/szolgáltatással – megoldást nyújtsak.  A részleteket, a termék/szolgáltatás alapvető információit pedig megismeri annak tanulmányozása, a termék/szolgáltatás oldalán lévő információk alapján.

Ha egyetlen tétel, ha egyetlen termék/szolgáltatás lenne a palettámon, vajon többeknek tudnék segíteni, vagy kevesebbeknek?

Hát itt látom én a dolog lényegét.

Mert ez a marketing! Ezt pedig valóban meg kell tanulni, ennek a módját valóban ismerni kell. A mi dolgunk az, hogy egy dologhoz értsünk nagyon jól: elvinni a vásárlóhoz a terméket/szolgáltatást, az információt, hogy van megoldás a problémájára, hogy beteljesítheti vágyait segítségünkkel! A többi pedig már “csak” eszköz. Amivel segíteni tudsz!

Ha ezt elfogadod, ha ezzel egyet tudsz érteni, akkor máris másképp látod ezt a több mindenhez ért kategóriát.

És mit is ajánlunk mi?  Nos, azt ajánljuk, abban tudunk Neked segítséget nyújtani, hogy elsajátítsd azt a tudást, amivel bármikor bárkinek el tudsz adni “bármit”. Persze az a bármi feltétlenül olyan dolog legyen, ami neki segítségére van.

Ezen kívül tudunk eszközöket adni a kezedbe, amivel biztosítani tudod anyagi helyzetedet, jövődet.

Minél több a tudásod, minél több a tapasztalatod, és minél szélesebb körben vannak ismereteid, érdekeltségeid, annál nagyobb esélyed van a túlélésre, a minőségi életre.

Tudom, nem mindenkinek van erre igénye, de nem is hozzájuk szólok én.

Az én célom, ez a feladatom, ezt tanulom, és ezt tanítom, hogy eljuttassuk a tudást, ismeretet azokhoz, akiknek erre szükségük, és igényük van!

Nagy örömmel teszem, hiszen tudom, hogy erre sok embernek szüksége van!

Én ebben tudok Neked segíteni, hogy elsajátítsad azt a tudást, amivel bármikor megállod a helyedet!

A tudást a képzések keretében tudod elsajátítani, online marketing,  és  a PPH szakképzése, a termékek/szolgáltatások pedig, mint eszközök a termékpalettán megtalálhatók.

Hogy ezt elsajátítani egy hosszadalmas folyamat?  Valóban!  Vajon a szakmádat mennyi ideig tanultad?  Vajon hány évet kellett tanulnod és gyakorolnod a szakmádat mire elmondhattad, hogy most már gyakorlott jó szakember vagyok? Nos, itt is ez a lényeg. Szükséges az elmélet, és szükséges a gyakorlat is.  Itt mindkettőt megkapod.

De idő kell hozzá valóban!  Tudnod kell:  Ha bárki azt ígéri, hogy beteszed a pénzed, és egy-két hónap múlva milliomos leszel, az nem mond igazat!  Sajnos, ma is vannak ilyen azonnali gazdagodást ígérő emberek, de neked tudnod kell, hogy mi a realitás.

Neked tudnod kell, hogy mindig annyit fog nyújtani az élet, amennyit megérdemelsz! Akkora lesz a biztonságod, gazdagságod, amekkora a fejlődésed mértéke.

És fejlődés, tanulás, belefektetett munka nélkül nincs jutalom!  Ha ezt elfogadod, rendben, ha nem, semmi probléma.

A Te életed!  A Te utad!

Ha viszont a leírtak alapján úgy gondolod, hogy szívesen meghallgatod az ajánlatainkat, elbeszélgetsz velem, vagy valamelyik munkatársammal, sőt, ha arra a következtetésre jutsz, hogy szívesen dolgoznál velünk, várunk szeretettel!

Megmutatjuk, hogy van más út is, mint a kilátástalanság! Megmutatjuk, hogyan vedd kezedbe a sorsodat! Hogyan tegyél minden nap egy lépést a jövőd érdekében!

És hidd el, meg lesz a jutalma!

Ha bármilyen kérdésed lenne, vagy szeretnéd felvenni velem a kapcsolatot, az alábbi elérhetőségeken megtalálsz:

                                     Üdvözlettel:   Forró Katalin

Forró Katalin

Tel: +3630-8671565

Email:  forrokati@forrokati.hu

Skype: katalin.forro

 

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.